Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed






Delik neredeyse yaktı yarağımı o kadar sıcaktı

| Aldatanlar Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Diğer Hikayeler, Erotik Hikayeler, Evli Çift Hikayeler, Fantezi Hikayeleri, Fetiş Hikayeler, Grup Seks Hikayeleri | 14 Kasım 2017

Ben Sevda, azgınlığı sonuna kadar yaşayıp boşalmaya hazır mısın?
Telefon Numaram: 00237 8000 973


Ergenleriz işte siz de bilirsiniz o nedenle her şeyi yapabiliriz. Benim arkadaş geçenlerde kimseye söyleme ben banyo duvarındaki deliğe sürttüm dedi. Duvar bile cazip geliyor, o nedenle de yapacaklarımızın mantıksız gelmesine de gerek yok değil mi? Gerçi arkadaşıma söz versem de sizlere söylemem bir şey ifade etmez değil mi? Selim adım, kız arkadaşımla evlenmeyi düşünüyordum her ergenden farklı olarak ben aynı zamanda da gerçekten güzel şeyler yaşamak isteyen bir de adamdım ama dün olanlardan sonra kız arkadaşımla bırakın evlenmeyi, ciddi olması bir daha sikişeceğimi de sanmıyorum. Gerçekten sikişemem demem saçma oldu ama en azından yalnız sikişmem diyeyim ben size. Kız arkadaşım çok masum bir kız, ben evlenmek istiyorum senle dediğim zaman utanır, gözlerini kaçırırdı her zaman ama zamanla ciddi olduğumu anladığı zaman sanki ben sana hemen evlenelim demişim gibi bana açılmak istemiş. Nedir dedim, söylemem gereken bir şey var dediğimde bana açık açık sessiz bir yerde ben kız değilim dedi ama ben çok sinirlendim, bir şey de diyemedim. Sikişmiş orospu diye düşündüm, kimle ne zaman diyemedim. Ya bizimkilerden birisi siktiyse diye de düşündüm ama söylemezdi de sanırım diye sormadım. Ne diyeceğimi bilmedim. Evet tamam sorun yok desem de yani bunun am da açılmış bir kere, artık bu zamandan sonra sürekli siktirirse nereden bileceğim bir de ya önemli değil, benim bu tarz şeylere önem verdiğim söylemez de diyemezdim. Neden kim diye sormuyorsun dedi bana Ayşe, ben de kim dedim. Abim Selim dedi. Abisi ve ben aslında aynı ad ve aynı nerede ise görünüşteydik. Neyse gittim, öz abisi bir de bu ben o zaman daha da yıkıldım. Kızı zorla sikti sandım ama bana sonra anlatırken bahsettim bu abisine zevkle veriyor. Sonra benim kız arkadaşım ya abisi ile konuşmak istedim zaten o da 18 yaşında yani, bir de tanıyorum. Benim amacım dövmek aslında, gerekirse de dayak yemek ama Ayşe beni eve çağırdı, ben de gittiğimde konuşacağım Selim birden kalktı, annesi babası da yok bana geldi, kolumdan tuttu siktin mi lan Ayşe’yi dedi, ben şaşırdım, benim demem gerekirdi ama geç geç dedi. Ayşe de abi acele edelim gelirler diyor. Anlamadım ki ne oluyor, Selim çıkarttı yarağı, Ayşe bana sesleniyor hadi aşkım diye. Benim de yarağı çıkartmaya çalıştı, ben gerçekten şok ama yarak benim çıkarılıp bir de emilmeye başladığı zaman oh dedim gerçekten, iyi geldi çünkü. Alıştım da kısa zaman sonra ama Selim vicdansızı hiç yalatmadan da ama bir geçirdi, Ayşe’ciğim benim deliler gibi inledi neredeyse ama sikimi de bir saniye bırakmadı. Sonra Selim gel dedi, geçir diyor, çekildi. Amdan yarağın bir çıkışı vardı, Ayşe bir oh çekti gerçekten. Ben sokayım dedim tamam ama milli olmadığımı da anlamasın diye usta gibi sokmaya çalışıyorum ama am mı gördüm, bak bak diyor sağ bacağımı tutarak kaldırdı böyle sok, Ayşe’nin de bele bastırıyor o sıra iyice göt çıktı, Selim hadi köpekleme sik dedi. O ne demek dedim, az eğil belden sarıl, ayağını kaldır dedi. Ama da geçiriyorum, göçe geçirsem amk ama sokacak açılan aradan ne yapacak diye de düşünüyorum ama soktum. Bacağımı ayırırken en sonunda birden götümü yaladı

Ben Gizem, boğalar gibi azdıra azdıra boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 956

  • Baldızımı Götünden Siktim

    by on 14 Aralık 2017 - 0 Comments

    merhaba okurlar ben size başımdan geçen gercek olayı anlatacagım.37 yaşlarında baldızım var iki çoçuk annesi ben ve eşim 40 yaşlarındayız baldızım kapalı türb...

  • Tüpçüye verdim

    by on 12 Aralık 2017 - 0 Comments

    İçimde çivi var sandım gerçekten de kocaman yarak yani başka türlü bir şey düşünmemin de yolu yok gibiydi. 18 yaşında ben bir tüpçüde işe bağladılar. Hani g...

  • Hiçbir Zaman Unutamadım Harikaydı

    by on 29 Aralık 2017 - 0 Comments

    Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sarisin bir...

  • Am Suyunu Ağzına Verdi

    by on 19 Aralık 2017 - 0 Comments

    Izmir manisa arası çalısan otobuslerden birine bindim….Otobüs fazla kalabalık degildi fakat 1-2 durak sonra kalabalık oldu bende yerimi bir bayana vermiş ayak...

  • Piyano Öğrencim Sevgi

    by on 9 Ocak 2018 - 0 Comments

    Merhaba arkadaşlar. Bu sitede ben de çok hikaye okudum ve başımdan geçen bir olayı ben de sizlerle paylaşmak istedim. İsmim Tarık. 28 yaşındayım. Konservatu...