Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed






Delik neredeyse yaktı yarağımı o kadar sıcaktı

| Aldatanlar Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Diğer Hikayeler, Erotik Hikayeler, Evli Çift Hikayeler, Fantezi Hikayeleri, Fetiş Hikayeler, Grup Seks Hikayeleri | 14 Kasım 2017

Ergenleriz işte siz de bilirsiniz o nedenle her şeyi yapabiliriz. Benim arkadaş geçenlerde kimseye söyleme ben banyo duvarındaki deliğe sürttüm dedi. Duvar bile cazip geliyor, o nedenle de yapacaklarımızın mantıksız gelmesine de gerek yok değil mi? Gerçi arkadaşıma söz versem de sizlere söylemem bir şey ifade etmez değil mi? Selim adım, kız arkadaşımla evlenmeyi düşünüyordum […]

714 total views, 6 today

Baldızımı duşta becerdim

| Grup Seks Hikayeleri, İş Yerinde Seks, Karışık Hikayeler | 8 Ağustos 2016

ismim Hakan Yalova’dan size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir.Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam olanlar oluyor ve menilerim dökülmeye başlıyor.Bazı nedenlerden dolayı abimlerde kalmam gerektiğini biliyordum Hem abimlerde kalmak hemde azıcıkta olsa degişik bir ortamın havasını solumak wardı.Birgün Yengemin kuzeni yani abiminde baldızı ebru oda sanıyorum ki hava degisikligine iten sebepleri […]

2913 total views, 1 today

EVLİ ÇİFTLE SEKS MACERAM

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

Bizim mahallede çok sevdiğim Serap ve Selim adında evli bir çift var. Beni çok severlerdi. Bir Cumartesi işten gelirken Selim abi beni çay içmeye çağırdı. Bende gittim. Eve girince gözlerime inanamadım. Serap abla kısa etek ve askılı atlet giymiş sutyen bile takmamıştı. Serap abla sen işten geliyorsun karnın açtır diyerek çayın yanına tost yapmıştı. Çay […]

1214 total views, 0 today

YAYLADA SERİN SERİN GRUP YAPTIK

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

  Biz 6 yıllık evliyiz. Trabzon da bulunan abim lere yaz tatili dolayısıyla ziyarete gitmiştik. Birkaç gün trabzonda kalmıştık. Aslında oraya gitme nedenimiz abimin yayla da bulunan evinde 1 hafta kalarak yılın yorgunluğunu o temiz hava da atmaktı. ama başımıza geleceklerden hiç mi hiç haberimiz yoktu. bir gün abim akşam yemeğine arkadaşları ali ve esin […]

2646 total views, 2 today

DÖVMECİM VE KOCAMIN PATRONUYLA GRUP YAPTIK

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

bu seks hikaye m birazcık uzun olacak ama bir okadar azdırıcı ve şehvetli olacak okumadan geçmeyeiniz. slm ben funda evli 91-60-90 ve 23 yaşındayım başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum, bir şirkette sekreter olarak çalışmaktayım evli olduğumdan fazlada açık giyinmek istemiyordum bulunduğum şirket müdürümüz benim sürekli olarak bakımlı ve güzel giyinmemi isterdi. bende mecbur olarak […]

2858 total views, 6 today

MUHTEŞEM SEKS PARTİSİ

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

  Ben 24 Yaşında Bir Gencim Bekarım Barmenlik Yapıyorum.Aslında Türkiye de Doğdum Büyüdüm Ama Sonradan Başka Bir Ülkeye Taşındık.Ben Ailem İle Ayrı Evde Oturuyorum Barmen Yaptığım Bir Barın Birkaç Sokak Aşağısında Bu Ülkede 7 8. Senemizdi İyice Alışmıştık Bir gün Barda Doğum Günü Partisi Yapılacaktı Patron Hazırlıklara Başlayın Falan Dedi.Bar Baya Büyüktür yani 40 50 […]

683 total views, 0 today

KARIM ARTIK BAŞKA ERKEKLERLE GRUP SİKİŞMEK İSTİYOR

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

Karımla 8 yıllık evliyiz. Seks yaşantımız oldukça iyi fakat sevişmelerimizden önce devamlı porno film izlediğimiz için karımda büyük siklere karşı bir merak başlamıştı.Filmlerde ne zaman iri yarak görse amı sırılsıklam oluyordu. Bende onun bu zaafını bildiğim için devamlı bol erkekli filmler seçiyordum. Karımın artık iki yada üç erkekle sikişmek istediğini anlamıştım.Fakat bana söyleyemiyordu.Bir gün sevişmemizde […]

2229 total views, 1 today

TADİLAT İÇİN EVE GELEN TAMİRCİLERLE SIRAYLA…

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

ben handan. 25 yaşında bir bayanım. Seks delisi, fantezi çılgını biriyim. Olmadık şeylerden hemen etkileniyor, arzularıma engel olamıyorum. Bu yüzden sayısız erkekle birlikte oldum. Kaç kez başım derde girdi. Ancak yine de bu huyumdan vazgeçemedim. Kendime güvenemediğim için evlenmeyi hiç düşünmedim. Çünkü kocamın kıskanç biri olmasından korkuyordum. Bu yüzden özgür olmak dilediğimi yapabilmek için bekar […]

829 total views, 0 today

ÜVEY KARDEŞİM VE ARKADAŞINI GRUP SİKTİM

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

Selamlar sevgili serbesthikayeler.net hikaye okurları. ben hülya 32 yaşımdayım dul balık etli ve beyaz tenli bir bayanım istanbulda kardeşim kazım ile birlikte oturuyorum.kardeşim liseyi bitirdikten sonra haylatık peşinde serseri dolaşan bir çocuk ne kadar öğüt verdiysemde bir türlü düzene sokamadım hayatını.oturdugumuz apartmanda kazımın yaşıtlarında semih diye bir komşumuz vardı ailesi memurdu kendi hallerinde yaşayan insanlardır […]

1520 total views, 1 today

HEM KOCAMIN HEM KAYNATAMIN KARISIYIM

| Grup Seks Hikayeleri | 1 Ekim 2014

  Selamlar sevgili serbesthikayeler.net hikaye okurları. esimle gorucu usulu evlendik yurt disinda yasiyordu evlenince bende yurtdisina gittimdaha 18 yasindaydim esimde 20 oralarda nasil yasayabilirim diye dusunuyordum vede korkuyordum acikca ama hersey cok guzel gidiyordu calisiyordum esimlede cok iyi anlasiyoduk kapaliydim dini gorevlerimide yapiyordum cocugumda olmustu cok mutluydum sex yasantimizda iyiydi ama sonralari esime birseyler olmustu […]

977 total views, 5 today

Page 1 of 41 2 3 4
  • Baldızımı Götünden Siktim

    by on 14 Aralık 2017 - 0 Comments

    merhaba okurlar ben size başımdan geçen gercek olayı anlatacagım.37 yaşlarında baldızım var iki çoçuk annesi ben ve eşim 40 yaşlarındayız baldızım kapalı türb...

  • Tüpçüye verdim

    by on 12 Aralık 2017 - 0 Comments

    İçimde çivi var sandım gerçekten de kocaman yarak yani başka türlü bir şey düşünmemin de yolu yok gibiydi. 18 yaşında ben bir tüpçüde işe bağladılar. Hani g...

  • Hiçbir Zaman Unutamadım Harikaydı

    by on 29 Aralık 2017 - 0 Comments

    Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sarisin bir...

  • Am Suyunu Ağzına Verdi

    by on 19 Aralık 2017 - 0 Comments

    Izmir manisa arası çalısan otobuslerden birine bindim….Otobüs fazla kalabalık degildi fakat 1-2 durak sonra kalabalık oldu bende yerimi bir bayana vermiş ayak...

  • Piyano Öğrencim Sevgi

    by on 9 Ocak 2018 - 0 Comments

    Merhaba arkadaşlar. Bu sitede ben de çok hikaye okudum ve başımdan geçen bir olayı ben de sizlerle paylaşmak istedim. İsmim Tarık. 28 yaşındayım. Konservatu...